- Konu Başlıkları
- Realistisch, ervaarbaar en aantrekkelijk - 3D-reclamemodellen
- Wat doen 3D-reclamemodellen?
- Neem contact op met Erlas Global voor 3D reclamemodellen!
Realistisch, ervaarbaar en aantrekkelijk - 3D-reclamemodellen
3D-reclamemodellen, waaraan merken de voorkeur geven om hun producten te promoten en hun diensten onder de aandacht te brengen, worden op een opmerkelijke manier gemaakt met 3D-visualisatie en 3D-printtechnologie. 3D-reclamemodellen, die zowel digitaal als fysiek kunnen worden gebruikt, kunnen worden gebruikt om de klantervaring te verbeteren en creatieve campagnes te produceren in verschillende sectoren. Vooral merken die innovatieve campagnes willen aanbieden, kunnen zich in de sector onderscheiden door bedrijven die 3D-reclamemodellen produceren.
[widget-132]
Wat doen 3D-reclamemodellen?
3D-reclamemodellen zijn ontwerpen die worden gepresenteerd om een indrukwekkende visuele ervaring te bieden. Het merk LEGO maakt bijvoorbeeld 3D-reclamemodellen van de populairste personages en laat geluid horen met digitale reclamecampagnes. Voorbeeld van 3D reclamemodellen uit de mode-industrie;
Het merk Hermes ontwerpt 3D-reclamemodellen voor zijn speciale designtassen en brengt ze samen met zijn gebruikers op beurzen en lanceringen.
Voorbeeld van 3D-reclamemodellen uit de voedingsindustrie;
We kunnen de campagne noemen waarbij MC Donalds het 3D-reclamemodel van het Big Mac-menu aanbiedt voor promotionele doeleinden.
Ook de 3D-modellen van echte of reusachtige sportschoenen van Adidas, die het bedrijf met 3D-modellen voor advertenties onder de aandacht bracht, hebben een tijdlang de agenda bezet.
Nu we voorbeelden van 3D-reclamemodellen en 3D-reclamemodellen hebben gezien, kunnen we overgaan op de voordelen van 3D-reclamemodellen:
Promotie en weergave: 3D-reclamemodellen, die worden gemaakt om de consument informatie te geven over het product in producten die nog niet zijn uitgebracht, helpen merken om hun producten of concepten op de beste manier te presenteren in de fysieke omgeving. Bovendien is het aanbieden van een kopie van de producten met 3D-reclamemodellen in winkeldecoraties en winkelpuidecoratie een opmerkelijke eigenschap voor consumenten. Voor mensen die graag details zien en onderzoeken, maken realistische details die worden weergegeven met 3D-reclamemodellen ook een aanzienlijk verschil in het verhogen van het aankooppercentage.
Maatwerk: Bedrijven die 3D-reclamemodellen maken, kunnen gepersonaliseerde ontwerpen maken. Hierdoor kunnen merken hun klantenloyaliteit verhogen met een beperkt aantal 3D-reclamemodellen en 3D-reclamemodellen bij speciale gelegenheden of tijdens promotieperiodes.
Opmerkelijke presentaties: Het maken van 3D modellen voor advertenties trekt meer aandacht van klanten op beurzen, evenementen en lanceringen. Live modelleershows, 3D simulaties of één-op-één 3D modellen van producten van merken creëren een sterke band tussen het merk en de klant.
Creativiteit: 3D-reclamemodellen zijn een indicator van creativiteit voor merken. Vooral technologisch georiënteerde merken presenteren hun producten op nieuwe, technologische en ongebruikelijke manieren aan de consument door 3D-modellen te gebruiken voor advertenties.
Versterking van het merkimago: 3D-reclamemodellen laten zien hoezeer een merk zich inzet voor technologie, innovatie en vernieuwing. Daarom kunnen merken met 3D-reclamemodellen en 3D-modellen voor advertenties een modern imago creëren.
[widget-135]
Neem contact op met Erlas Global voor 3D reclamemodellen!
3D reclamemodellen die innovatieve oplossingen bieden, zijn een belangrijke kans om op te vallen in de fysieke en digitale wereld, om consumenten het echte gebruik, de ervaringen en functies van de producten te bieden, om op te vallen met creativiteit in reclame en om ervoor te zorgen dat uw merk blijvend is in de sector.
U kunt contact opnemen met Erlas Global als u een 3D-reclamemodel wilt dat uw eigen merk onder de aandacht brengt, zoals 3D-reclamemodellen die de belangrijke onderdelen van de voertuigen tonen die Mercedes gebruikt bij autopromoties of het geschenk van Coca Cola met gepersonaliseerde flesjes met naamsvermelding in bepaalde perioden.